CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, August 3, 2009

histeria!

3 ogos 09
11.35 tgh hari
skola aku dilanda histeria.
hampir 30 org

-menjerit

-menangis
-dirasuk
-mata tebeliak.

peristiwa yg aku lalui tadi.
sbnanya sblum perkara ni berlaku:
time tu kitorg kat bilik L.K.
kitorg ada la borak2 tentang benda halus tu.
sbb kawan aku time hari jumaat tu dh kna dah.
kitorg pun tanya la mcm mana hari jumaat tu dia bole kna
skali tiba tiba:
dia pengsan.
dkat bilik L.K.
bdnnyer menggigil dan lemah.
cikgu aku sruh lah aku ngan kawan aku angkat trun bwh
brat dia spatutnya dlm lingkungan 35 kg
tapi time aku angkat.
dia menjerit,mata tebeliak dan tersenyum.
time aku nk turun tangga
aku dpat sdr,
brat dia bertambah menjadi 70 kg mcm tula
menggigil bai.
dgn jeritan dia lagi.
lnguh gler tgn aku.
skali bila aku hantar kawan aku tu bukan dia sorg jer
tapi bdak bdak klas lain pun terkena jgak.
lantak korg nk percaya ke x.
tapi aku sendiri yg alaminya.
aku rsa berslh siot!


lagi satu korg perasan x pagi 3 0gos kat skola kita
x da org yang baca doa dkat pejabat

0 comments: