CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, July 11, 2009

harrisberkomedi

KISAH PER-1

ada 3 budak ni,
nk ponteng skolah dkat masjid,
skali pak imam ternampak diorang ponteng,
lalu pak imam bg denda kat dorg.
di mana slh sorang dari dorang kna jadi imam,siak dan bilal.
operation tu bermula mlm ni.

pada mlm tu,
bilal yg telah dilantik melaungkan azan,
azan nyer berbunyi begini,

Allah maha besar,
Allah maha besar.

suma org dlm masjid tergelak,
lpas tu tiba giliran pak imam yg telah dilantik plak,

Allahuakbar,

Bis....Bis...bis....bis....bismil.....lah.....lah

la gagap rupernyer.

then budak yg telah dilantik menjadi siak tu berkata,
"x bestla jadi siak,bg aku jadi imamlah."

pak imam masjid tu pun memberi laluan kat budak tu,
semuanyer berjalan lancar ketika budak tu jadi imam

lps habis solat....
"ya allah sdp nyer bacaan ank ni,
ank ni besar besar nk jadi imam ker?"

budak tu menjawab,"ala ni baru skit jer,
klau saya ambil air wudhuk
lagi sdp.

Ya Allah,
x ambik wudhuk rupanya,
pak imam menggelengkan kepalanya.

KISAH KE-2

adalah sorg budk ni gi kedai nk beli sabun mandi untuk kucing,
inilah perbualan mereka,


"pakcik saya nk mandikan kucing saya pkai sabun ni bole kan?"
"gile,ank x bole mandi kucing pkai sabun fab total,mati kucing ank nanti"

budak tu x dengar kata org tu dan trus beli dan mulakan operation nyer di rumah,

2 hari kemudian,
"ank mcm mana ngn kucing?hidup lg"
"dah die dah"
"tula pakcik dh ckp"
"tapi saya rasa dia mati bkan sbb sabunla,pakcik"
"abes tu?"
"sbb mesin basuh kat rumah saya pusing laju sgtla"

LAWAK

kadang kadang klau kita terjatuh,
jgn berputus asa untuk bangun semula,
dan jgn lupa juga untuk berkata......


sapa tolak!tak nampak orang ker?

Teka teki


kecik,
hitam,
berpeluh,
apa dia?

x tau,dan nk tau?


jawapannyer semut hitam tgh berjoggingla.
atoiyai.

0 comments: