CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, July 11, 2009

senyum camp woi!

mak best gler woi.(slalunya bpak)
rugi dol sapa pengawas yg x g.
alkisah sebermulanya kem kami pda 3 julai,
hingga ke 5 julai.

byk aktiviti yang seronok.
list aktiviti:

ice breaking,
teroka 7 buah gua,
abseilling,
self confidence,
kembara minda & malam,
komunikasi bersama,
dan persembahan.

yg aku nk tkankan skrang ni psl kembara malam.(night wlk)
aktiviti plg best,
psl ramai budak jerit lagi kuat dari hantu jadian,
lwk gler doh bila time aku jln ni,
aku ternampak la sorg budak dpan aku,
lingkungan 200 m kna kejar ngan hantu,
nk tergelak aku bila hantu tu terjth sbb terspk batu.
lwk gler sial.
klau aku jadi hantu tu aku dah bole ttp muka dah sial.

last skali,
azrn!
i will do my best this year and another year,
insyaallah

1 comments:

Anonymous said...

woi kau buat ah chatbox atau tagboard so senang sket orang nak kutuk2 blog kau nih oaite.

www.neodzstic.blogspot.com
k layaaaan~